Dagen

Imorse tog jag med Sylvin på en promenad, ca 3km. Jag med världens förkylning och ont i halsen.. Men som tur var så skötte han sig exemplariskt!
 Sylvin som alltid brukar vara så stressad och rädd för allt kollar alltid så suktande in mot skogen, så idag drog jag med mig han upp för ett mossigt, stenigt och trädbevuxet berg - och han älskade det!! Försökte inte springa över mig eller dylikt, utan bara nyfiket traskade på och spande runtomkring med öronen frammåt. :) Roligt <3

Sedan så gick vi vidare ner mot kyrkan (dit vi gick med Fönix häromdagen) där det var tjoande cyklande ungar sist som han inte brydde sig ett dugg om.. Nu var där inget farligt, men han var heltaggad.. Så självklart flaxade det upp en fågel från åkern bredvid och han var nära på att dra hem.. -.- Man är ju lagom pigg och stark när man är sjuk.. 

 Får se vad som händer imorgon, börjar jobba kl:12.

Kom på att mina nya benskydd ligger kvar ute.. Lyckat! Orkar inte gå ut och hämta dem heller.. :P

Godnatt kramar //Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0