hejj!

Dagen har spenderats nere i Malmö! :) Mycket trevligt, tur med vädret och shoppingen :P Mycket god mat har det blivet också! Jag hittade en ridsport butik mitt inne i Malmö centrum - Hubertus ridsport, och blev helt salig - klart jag skulle in där!! :O Så jag fick tjatat på mitt dock så ohästintresserade hästsällskap att köra och släppa av mig där en snabbis. Sagt och gjort vi körde dit, jag hoppade glatt av och går till ingången... Som är stängd!! Och iväg åker bilen, med min mobil i! Haha, jag vevade med armarna och fick snabbt springa efter bilen - som tur var såg mig och stannade mitt i vägen.. Det var en upplevelse det..

 Handlade en tröja inne på H&M som jag kan ha till ridningen, typ blå med hål för tummarna i armarna, en sån har jag ALLTID velat ha! De verkar så mysiga. . . haha.... Fick även köpt massa mappar i skrikiga färger till skolan. Längtar konstigt nog. :P Aldrig har man väl längtat till skolstarten innan?! Men nu är det ju ny skola, nya människor och ridning på schemat!

 Imorgon kanske jag ska rida Sylvin innan jobbet, om jag kommer upp dvs.. ;)

Godnatt// Felicia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0