hemma igen

Gud vad irreterande!!!!!! Skrev ett jätte långt inlägg och så skulle jag ladda upp bilderna - datan lagga, och inlägget försvann.. -.- dagens modernigheter .. :(

Fick provat Pioneer stövlarna, men de fanns bara med bred vad, så jag får vänta och köpa dem senare när de har beställt hem nya..  men jag köpte ett par benskydd, svarta, full typ Veredus look-a-like.  av det här märket --> http://www.kallquist.se/ Mjuka och prisvärda. :) köpta på Kungsbacka ridsport..





Gick även in på Kungsmässan och där var jag på jakt efter T-shirts, eftersom man måste ha täckta axlar närman rider (hemma rider jag i linne!) Jag hittade två stycken innte på Gina Tricot. En svart och en röd blev det. De var i ett material jag tror kan vara skönt att rida i. :)



Bilden blev ju såådär bra.. :/ Det var så mörkt inne, så jag la dem på trappan . . . :P

Var även ute och provade nya sadeln på Syllebylle, det gick jätte bra! :D Men om den passar eller inte får vi avgöra i morgon.. Han stog som en lite köttbulle. haha.. :) <3

//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0