min utrustning..

Eftersom det fortfarande regnar och jag snart ska jobba så tänkte jag att ni kunde få se lite utrustning som jag har. Kanske lite roligare än att bara skriva om min korta promend med Sylvin (som föv. gick jätte bra!). (:

Det första jag ska visa är mina svarta Tretorn Advance stövlar. Även kända som "Malin Bayard stövlarna" De finns i Svart, Röd, Marinblå, Ljusblå och bruna. Väldigt populära bland ponnyryttare och Yr. 
 
 Har man, eller har haft ett par tretorn blir man väldigt bortskämd med det fantastiska stödet man får, eftersom man kan dra åt dem precis hur hårt man vill! Insidan av stöveln är av kalvskin om jag inte har helt fel. Ett minus med stöveln är att den andas rätt dåligt, så tex. efter en tävling när man jobbat hårt är man helt blöt på benen. :/ Jag tycker även att de är jätte kalla på vintern.



Som ni ser så har jag de svarta :)



Bra grepp!

Ett till - med stöveln är att många har haft problem med knappar och dragkedjor. Jag köpte min stövlar i ... september eller oktober tror jag och i april så släppte en av mina nedre knappar och det tog nästan 9 veckor innan jag fick den lagad!! Jag blev erbjuden ett par bruna stövlar, men det ville jag inte ha. :(



Den högra kanppen är den utbytta så ni ser att de inte är riktigt likadana, men då vet jag ju att den är min ;)

Trots en del mindre bra grejer med stövlen rekomenderar jag den varmt! Jag vill även köpa ett par marinblåa :)

//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0