morning!!

Dagen började med att STÄDA typ överallt. :/ Först hos kaninen, sedan ute hos Sylvin. Den hästen är ett monster. När jag var färdig och Sylvin tyckte att han hade smakat färdigt på skottkärran skulle jag köra och tömma den men . . .  det är ett stöd fram på kärran + att den blev svin tung, så tror ni inte att den välte!? Och tog med mig i fallet.. inte så kul, utan det var ju bara att mocka upp det igen och det såg ut som SylleBylle stog och asgarvade åt mig. Jag bockar och bugar.. :P

Sedan blev det lite stallstädning och nu mellis! :))

Ikväll ska jag åka och träffa en kompis så ska vi ut och springa en runda runt en sjö, kanske blir det ett dopp med. Sprnag en sväng igår med och gjorde sittups och armhävningar. Känner mig ambitiös! :)

Ha en underbar dag! Kanske sola lite med? Kramar Felicia :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0