:P

Jaa.. Lyckade spänna fast sadeln på Sylvin idag, iofs. första gången jag provade också. Men iaf. Han drog iväg som en värsta rodeo häst runt hagen, varv efter varv efter varv.... Och hoppade och skuttade å tvärnitade om vartannat. Det lustiga är att min 9åriga valack är riden innan (i år)  Lustigt eller tragiskt? Bestämm själv :P

Ska bli kul om jag ens kan få på han sadeln igen - i år.  Nesch! Jag ska inte gnälla, vi gör olika framsteg heela tiden :) <3

Plockade kantareller innan med, det är lustigt hur mycket grejer man kan hitta när man borstar håret efter att ha varit i skogen? Jusste! Morfar kom på snabb visit innan jobbet med, sedan skjutsade han mig till jobbet - i sin Porshe! Hur kul var inte det? ;)

Ni får ha en trevlig kväll! //Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0