Tjabba tjena!

Halloj mina kära läsare och kära blogg! (?) ;)

 I dag har en blivande klasskamrat varit här och hjälpt mig med hästarna. Vi gick en skogs promenad. Det var första gången jag tog med Fönix och Sylvin ut, med det gick över förväntan! Fönix tycker ju inte vidare mycket om Sylvin, fast även när Sylvin blev studsig och körde in mulen i svansen på Fönix så brydde han sig inte alls - duktig pojke!
 
Lille Sylvin brukar ju vara väldigt stressad med och idag så härde vi "bäääande" får, skällande hundar, gräsklippare och cyklande tjoande barn, mötte bilar och stannade och pratade med grannar  - och Syllebylle var hur coool som helst! 8) Kanske finns hopp för han med?
 Förutom barn, så har jag även upptäckt att Sylvin tycker att brevlådor är väldigt obehagliga. Brevlådor av allt? haha :)

Senare så gick jag ut och ledde runt S i tränset i hagen, för det var ett par dagar sedan han hade på sig det senast, men då var det något läskigt någon stans för han blev lite stressad. Annars gick bra att ta på och av, han stog snällt när jag spände alla remmar. :) <3



Smutsig Sylvin.. med "nytt" träns -.-





Fönix häromdagen efter vår tur i skogen <3



Jag och lillprinsen!

//
Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0