tjoho!

Dagens.. Gick en kort promenad med lille Sylvin idag, vi klättrade mycket i skogen, hoppade över en fallen stock, över vattniga diken, gick upp och ner för branta backar - och han bara älskar det!? Sen tog den korta promenaden väldigt lång tid för han skulle typ stanna och käka gräs hela tiden, men det är väl bra för det betyder att han var lite avslapnad iaf! :) <3




Annars har jag jobbat.. -.- Där var det bara pankaka.. tappade en full back med Cola burkar från typ 170cm? De blev liiite demolerade och sprängfärdiga.. :/ Sen välte jag ut choklad strössel med, lyckat..! GO MIG!! eller inte :(

Imorgon börjar skolan igen! :O Ny skola (fast är på min ridklubb så jag känner till placet) nya människor! :D
Spännande!

//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0