uteritt :)

Red ut en långritt i skogen med Becka och Trixy och det gick jätte bra! Så himla skönt, iom. att han har stått ett tag för hältan. Vi red bara på mjukt underlag och han kändes som precis som vanligt, fast piggare. ;)

Tog massa bilder med..... :)







Fönix, Trixy och Becka



Jag ser lagom knäpp ut.. ;) Men den får jag väl bjuda på.. :)



Rebecka försökte rymma med hästarna.. Jag blev lite ledsen.. (LÄS: SKITFÖRBANNAD) eller inte ;)





Kärlek <3





Jag och Fönix <3





Gullig fölunge vi såg :)



observera! Jag har aldrig påstått att hon är normal.. :S Fast jag tycker om henne endå! :D:D haha.. Kanske är därför vi går så bra ihop? Kanske är inte jag riktigt normal heller?! :O Fast vem är de? HAHA :P

Senare när vi kom hem hjälpte mamma mig en snabbis på grusvägen så tränade jag och Fönix tölt! Det var längesedan. Några steg fick vi allt in! Får öva mer och rapportera hur det går. Jag har några små planer om gångarts tävling i framtiden, nu när jag fått en annan "hopphäst", även om han inte hoppar - än. ;)

Skriv gärna vad ni vill läsa om här i bloggen //Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0