vill ha!

Förra vecka när jag var nere på ponny meeting så jag en ponny som hade Guldiga neoprene boots (för att inte trampa sig med broddarna på gräsbanan) och de var sååå Sjukt snygga/coola! :D Vill ha begöret vaknade.. :P

En kompis sa att de nog fanns på Horsefarm i Falkenberg, men idag när jag var i Kungsbacka såg jag dem! 8) 149:- för ett par.. Men jag köpte dem inte, än iaf..  Tänkte jag skulle visa en bild på dem men hittade ingen, istället hittade jag lite andra motiv ;) (de finns f.öv. i silver och brons med) (:



Tyvärr vet jag inte än var man kan hitta dessa . . .  :/

// Felicia


Kommentarer
Postat av: Anonym

sy själv!!! kan la inte vara så svårt!

2010-08-07 @ 17:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0