:)

Idag så tog jag tid till mig och red ut på Fönix. Det var hur mysigt som helst. Red barbacka ute i snön ihop med grannen. :) Fönix tyckte det var jättekul att komma ut och taktade nästan hela rundan!

Sen så jobbade jag lite med Sylvin idag igen och det var nästan bara att gå in och lägga på sadeln, med förbygel och hela köret, han stog som ett ljus. Idag hade vi även tyglar och martingal.
När vi hade kommit en bit på vägen så släppte jag ner stigbyglarna med och gungade dem och han brydde sig inte alls! Fast sen när jag hängde i dem blev han livrädd för att jag skulle hoppa upp och började fjanta. -.- Fast vi upprepade och han lugnade sig..

Imorgon får vi se om vi kan genomföra något nytt..... ;)



Saknar sommaren! <3





Grannen rymmer med min lilla Fönix :/ ;)



Sylvin idag, inte så lätt att fota och hålla hästen samtidigt x)





jaja... ni ser ju principen.. ;)

Berättar mer om morgonens planer imon! :)

//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0