Jul lov!

Idag fick jag äntligen jul lov! :D Ska bli skönt att kunna jobba med Sylvin när det är ljust ute, fast samtidigt kommer jag sakna alla människor i varberg. Och Conny the Ponny med! <3 Som btw. gjorde jätte fina klockrena byten idag. Vi övade mycket galoppfattningar, serpetiner, skänkelvikning och volter. Lång och låg form, mycket lösgörande. Han kunde nog inte lyssnat mycke bättre! Skönt med sånna här dagar imellanåt.

Någon annan som jag också är hel imponerad över är Sylvin! När jag skulle ta in hästarna från hagen innan så sprang Frenja dumhäst över mig och brydde sig inte för fem öre (snacka om ledarskap -.-) och då passade Sylvin på att smita ur hagen, utan grimma! Men kors i taket så vände han sig om och väntade på oss/flocken, och gick lydigt med hela vägen till boxen! <3 :D




Söthäst! Med nytt täcke från Jackson btw... ;)



Sylvin <3

//felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0