... Tränslöst? :o

Jag, som många andra såg på världscup hoppningen häromdagen. Något som jag verkligen fastnade för var när Luciana Diniz på hästen As Taro (hannoveranare född -97)  kommer in och ska hoppa på.. Tränslöst?! Verkade ju funka bra för henne, men snacka om att man måste ha kontakt med hästen HELA tiden, jag är imponerad!



Jag undrar varför hon har det såhär? Något nån annan skulle pröva? Nog inte jag allafall.. tänk om man tappar ner det lite och bettet slår mot tänderna? :S  Det mesta jag kan tänka mig är utan nosgrimma.. ;)

//Felicia

Kommentarer
Postat av: Rebecka

hästen har head shaking syndrom...

2010-12-25 @ 20:14:48
URL: http://ponnytavlingsryttaren.blogg.se/
Postat av: Ida

Svarar typ sjuuukt sent, men hästen gillar inte å ha nånting runt huvvet. Kanske har nåt med head shaking syndrome å göra? (a)

2011-04-20 @ 16:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0