Upp och avsittning!

Idag så gjorde vi enorma framsteg, jag och Sylvin! Jag fick sitta upp på han två gånger! Var grymt skönt och kul att han var så lugn och snäll. Blev helt paff. Så detta ska göras om imorgon. :) Det är helt underbart att allt bara går frammåt och bättre nu. Fast man ska inte ta det för givet, inte med någon häst men särskilt inte med denna. ;)

Hade inte min "gamla" hjälm hemma så jag var lite orolig över att jag skulle dimpa i backen med Charles Owen hjälmen (löjligt jag vet, för att hjälmen är ju faktist till för att skydda.....) men Sylvin stog ju som ett ljus. <3

Men man ska aldrig ropa hej för tidigt.. -.- För lite senare nu i kväll så red jag ut barbacka igen på lilla (vanligtvis) filbunken Fönix. Och vi kommer väl knappt 200m hemifrån innan han ser något "läskigt" i skogen och gör en tvärvändning så jag flyger som en vante i en fin, vid båge och hamnar raklång på isgatan.. Inte så skönt nej..

Det var tydligen meningen att jag skulle hamna på backen idag.. :P Lite retligt tycker jag nog. ;)

Men så glad jag är över Sylvins framsteg! Det går inte att beskriva! :D

Hörs imon ;) //Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0