Dagen..

Har varit iväg hela dagen, man får passa på när det regnar. 
 Var iaf. på Hööks i Kållered och fick inhandlat en sadel till Sylvin, så nu är det inget som stoppar mig, snart sitter jag upp på han (om den passar dvs.)  ;)



En allround mot hopp, läder med utbytbara koppjärn och flyttbara knästöd.





Köpte även en förbygel, stitgläder i syntet (bra till ny sadel så man slipper märkena) och ett koppjärn X-vid.

Förresten köpte jag även en ridväst från Jackson häromdagen med. :)



Hur fan lyckas jag när det ser ut som om knapparna ska ploppa sönder? :P drar i fickorna.. xD

Sitter förövrigt och dricker te nu, var precis ute och gav hästarna tidig frukost. De var hur mysiga som helst. <3

Imorgon ska jag prova den nya sadeln så ska det bli rapport om det. Får hålla alla tummar för att den passar!! :)

Hörs imon // Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0