:)

Hemkommen från jobbet där det var fullt ös. När jag kom hem tog jag med mig träns och grimma ut i hagen, gick raka vägen fram till Sylvin och satte på ha det! :O Det gick hur bra som helst! Det var skönt, att det visar sig att något fungerar . . . Så jag ledde han i träns genom hagen, och ner till ett skogsparti. Där fick han panik och fattade inte var han var och höll på att springa över mig, igen.. -.-

Tog några bilder på hur duktig mattes pojke var med tränset :) <3



Nosgrimman var för bred, även om han har ett Cob träns.. :/



Ser sådär lite lagom glad ut.. :P

Jusste!! Bestälde nya jordpusch (stavning :S) i början av veckan, de var hämtade av mamma när jag kom hem och de passade - bra! :P De är svarta i läder, utan stålhätta från Mountain Horse. Gillar deras skor bäst, om man ska ha den modellen alltså. Stövlar har jag köpt på andra ställen.



Det såg lite fult ut när jag provade med stövelskaften, eftersom skorna är nya.
Men planen är att skaffa nya skaft med, och nya stövlar, igen.. ;)

Nej nu måste jag dra ut och ge alla hästar vatten.

Godkväll! <3 //Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0