:(

Kom precis in efter ha varit i skogen.. Tanken var att jag skulle plocka kantareller, men orkade inte leta upp dem, utan sprang på massa blåbär och tänkte "blåbärs paj!". För det första verkade det vara hål i påsen, för jag tyckte att jag plockade och plockade men högen växte minsan inte!! Sen när jag kom till ett ställe där det var pintjockt med blåa bär och jag plockade massor, mosade jag ett - och det var inte rött innuti! Vafan jag tror jag plockat massa andra konstiga bär!  Trodde inte det fanns annat än blåbär på små ris? :S Så någon paj verkar det ju inte bli.. :(

Idag har jag ingen häst att rida heller, för vi släppte ihop Fönix och Sylvin igen, och nu är Fönix halt, gud vad kul - Inte :(  Och Sylvin har ju fortfarande ingen sadel.. Men på fredag är det löning så då ska det handlas! :D

Ledde Sylvin i träns i morse med och det var nemas problemas, vilket var väldigt skönt med tanke på att han fick panik och det förra tränset gick sönder..

USCH!!! Plockade tre krypande fästingar på mig när jag gick i skogen och nu känns det som det kryper överallt! :S

Tills vidare ;) //Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0