inte alltid lika kul..

Har varit jätte seg nu de senaste dagarna, men har motiverat mig lite med ny utrustning, och att blogga - det är statistiken som stiger som motiverar där. Kul! :) Har laddat in bilder på utrustningen jag köpte och vill bara säga att Hööks röda stigbyglar är jätte bra, lätta, bra fotgrepp och bred trampyta! Blir nog ett par blåa till Fönix med ;)

Köpte ett träns för nästan 600:- med ju.. provade det i söndags, och det gick sönder - Jippi.. -.- Blir ett Gekås träns nästa gång :O ! Nä, ska nog få låna ett Stübben så länge, brunt............ bättre än Gekås iaf, tycker deras träns är hårda och inte så roliga modeller.. :/ Men det är vad jag tycker.

Har tre Ufon i hagen med, har hittat flughuvor till alla tre, men Frenjas är lite stor så hon får ha grimma över. :)



De as bra byglarna! ;D



Mitt trasiga träns :'( Pannbandet höll så det fick Fönix.. :/



Sylvins nya huva. :) Sket häst!! ;)



Fönix!! :D



Det lilla monstret her self - Frenja!

Idag är det jätte kvavt och varmt här hemma, så jag får vänta med ridningen till ikväll.

Förresten, Sylvin brukar bli stressad när man tar på han grimma för att visa upp han för nya besökare, men igår visade jag han två gånger och det gick jätte bra! :O Han travade i linan med och det har han aldrig gjort innan, så lite frammåt går det allt. :)

//Felicia

Kommentarer
Postat av: EQUILINE ~

Snygga stigbyglar :)

2010-07-22 @ 11:47:17
URL: http://equiline.blogg.se/
Postat av: F

Tackar :)

2010-07-22 @ 13:42:28
URL: http://morgondagensryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0