nej... :/

Har varit på tävling heeeeeela dagen! Det gick sådär för Beckis, men vi har ju två dagar kvar! :)
Jag umgicks med en gamal klasskompis och det var super kul! Träffade f.öv. massor av folk, och fick inhandlat en ny öronhuva till fönix - från Lamicell. Lite har jag plåtat, men kameran var inte på bästa humöret utan det blev lite suddiga bilder inne på banan. Bilder kommer imon..
  Jag var ju ute i solen hela dagen och ni ska se som jag har bränt mig!! :O Herrejävlar vad ont det gör!! I ansiktet och på axlarna.. Roligt när jag ska på bröllop imon..............

Ska ner till Varbergshoppet på söndag med och då ska det minsann bli lite bra bilder, om jag inte filmar dvs. :)

BTW!! Sylvins hovspricka har blivit sämre.. :/ Stackarn..

Har en fråga också! Jag hittade ett jätte snyggt Schockemöhle schabrak fårn varbergs ridsport på tävlingen, ett grått, som jag vill ha.. Men kan man ha grått på Sylvin?? Han är ju brun.. (bilder finns i bloggen!)

Nu ska jag smörja in min bränna med alovera, och lägga mig med en bok.

Hoppas ni haft en bra dag!! Godnatt kramar från Felicia (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0