Söndag

När jag vaknade i morse blev jag ju sådär pigg... Regnet forsade verkligen... Jippi att gå ut och ge hästarna frukost, eller inte. :/ Drog på mig regnjackan över morgonrocken, Tretorn stövlarna var det mest vattentäta jag kunde hitta, så på med dem med.. :P Rolig syn!

Sedan blev det ju som planerat Varbergs hoppet, men som också planerat blev det inte kortbyxor. Jag hade ju tänkt att jag kunde passa på att bränna mina likbleka ben lika mycket som ansiktet, men tyvärr blev det ändrade planer. :/

Det gick bitvis dåligt, bitvis bra på tävlingarna. Kallt som 17 var det med. Såg förresten en ponny som var på pricken lik Sylvin! fast den hade en stjärn, annars var det precis samma färg, samma ögon - rubbet! Den var lugn också, det är ju inte Syllebylle.. Jag hade stor lust att gå fram och fota den ;)

Jag är kvar i varberg, så bilderna som skulle kommit i fredags kommer imon! :)

Hoppas ni inte spolats bort i regnet, och att någon har haft roligt med häst/ponny fasten detta tråkiga väder. :)
Kramar Felicia! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0