Sveriges ridgymnasium

Har jag berättat att jag ska börja på Sveriges ridgymnasium nu till hösten? Ska gå i varberg. :) Någon mer som ska börja, eller går där? :D



Jag tror det kommer bli bra. Meningen var ju att jag skulle ta med Sylvin till gymnasiet men vi får se om det blir så, annars kunde jag ta med han efter jul till vårterminen.

Fick ta in Fönix innan, han har boxvila nu för han var rejält svullen i höger bak. :/ Och han hade ett litet jack i ryggen som jag tvättade om provade mitt nya 4S sår spray.. Lilla gubben.. ♥

Ska dra iväg och jobba i eftermiddag med, börjar 16. Eter jobbet drar nog jag och en kompis upp till Eksjö. Det var alldeles för länge sedan jag badade! 8)



sjön vi ska till..

Hoppas ni får en bra dag! //Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0