Vaaarmt! :O

Här är så nedrans varmt! :O antar att det är så över nästan hela Sverige? Men vi klagade ju i vintras att det var för kallt, att man aldrig kan vara nöjd? Eller om det hade varit "lagom" hade man nog varit det..

Är fortfarande i Varberg och softar, tåget hem går 13.54, då ska jag hem och hälsa på mina 4 benta. Var nyss inne på Varbergs ridsport för att leta efter en välbehövd flughuva, men de had inte någon, och hela butiken var i kartonger, och det var helt tomt! Jag vet ju att de skulle byta ägare, men det var väl i april? Kursar de nu blir jag väldigt ledsen. Men har jag tur byter de fortfarande ägare?

Ska ut och sola mer, och umgås med folket här, sen 16 ska jag jobba, igen.

Men vi hörs ikväll!

//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0