inte denna gånge heller... :(

Var ju i Danmarks i måndags kväll och kollade på två jätte fina fullblods hästar, fastnade riktigt mycket för valacken, 6 år 1,70m hög, fux.. Vilket otroligt psyke hästen hade! Helt underbar.. <3

Men tyvärr så är det så att min mamma har ett finger hela handen med i spelet och hon tyckte att det var för mycket att jobba med på två månader, för tanken är ju att jag ska hitta en häst som jag kan ta med mig till skolan i augusti... Jaja.. det kommer väl fler, får vi hoppas på!

Nu ska jag dra ut och rida på min lilla valack - Fönix (:

//Jag fortsätter mitt sökande . .  ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tycker du fortfarande att jag är dum som avstyrde det med den hästen!?!

2010-07-02 @ 22:52:38
Postat av: F

Nej, absolut inte, men Sylvin kommer jag väl inte hinna ta med till gymnasiet heller?

2010-07-03 @ 00:50:49
URL: http://morgondagensryttare.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vet inet, vi får se hur långt vi kommer med honom, men ställ in dej på att inte ta med häst till SRG så blir du inte besviken....

Sen får du erkänna att detta verkar vara en bättre häst.....(mamma har oftast rätt, trots att jag är dum)

2010-07-03 @ 10:05:33
Postat av: F

Haha, kim sa att jag skulle ställa in mig på att ta med han så jag har något att jobba mot! :P men han får ta den tid han vill <3 Visst verkar han bättre ^^

2010-07-03 @ 10:33:53
URL: http://morgondagensryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0