brist på bättre..

Jag nu ligger vi i hårdträning, alla tre utom Fönix. Frenja ska ju visas på lördag (hoppas detta går vägen!!), Sylvin fick på sig longergjorden i går och om det går enligt planerna ska sadeln på imorgon.

 Har även studiedag imorgon, men ska ner till Vrk iaf. och motionera en häst. Jag har förövrigt JÄTTE ont i halsen :( Vill inte bli förkyld/sjuk nu! :(
 JUSSTE!!!! Mina Tretorn stövlar gick sönder i måndags under dressyr lektionen - dragkedjan delade på sig.. :( Vet inte vad jag ska göra, för Equality Line vill inte ta emot från privat personer (konstigt för de tog emot dem och lagade knappen sist! :O ) Och hon jag köpte dem av är inte den mest service intresserade butiksägaren om man säger så.. :@ MKT tråkigt detta.. :/

Ni får ha det bra! Kramar //Felicia

Kommentarer
Postat av: eleine

Om det bara är dragkedjan så kan du lämna in dem hos en skomakare så att dem får byta den, det borde de kunna göra :)

2010-09-23 @ 13:04:46
URL: http://ellyfabiano.blogg.se/
Postat av: Felicia

det sa mamma med, fast en klasskompis hade gjort de och det är ju svårt att sy i "plast" så det hade blivit jätte hackigt och fult :/ vill ju inte att de ska sjunka eller liknande.. :(

2010-09-24 @ 21:08:35
URL: http://morgondagensryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0