HEJ!! :)

Hej igen, tråkiga nyheter är att mitt internet och hemtelefonerna har legat nere i en vecka! :( Alltid lika kul att bo i skogen.. :P Nu är det iaf. tbx men det är segare än någonsin! :(

Denna veckan har varit vääldigt händelserik, ni ska få en snabb genomgång så kan jag gå in på det mer detaljerat senare, för jag ska jobba om två timmar.

I tisdags var Jump Club på Vrk hela dagen, och jag var på Clinic 18.30-21. Det var jätte bra! Lotta Björe och Sylve Söderstrand höll i det.

Onsdag: Veterinären kom ut och Fönix och Frenja fick varsin vaccinations spruta, och Sylvin skulle besiktigas. Hästarna verkades ju fredagen innan, så Sylvin var väldigt sulöm och haltade på vänster bak. Men veterinären sa att hjärtat lät bra, att han hade korrekta fina ben och det ska inte vara några problem att rida honom... Vi fick även lungnande utskrivet så nu ska Sylvin få skor innan ombesiktning om ca. 6 veckor.

Igår var jag på Cirkus.. haha ;)

Nästa lördag (25:e) ska vi iväg och visa Frenja!

NU ska ni få bilderna på TYR! :D <3





Detta var vad vi såg när vi kom med bilen.. Sket häst! ;) Mormor står och bevakar..





Sötaste "in Action"!









Lill hingsten! <3





Frenjas systerson och Frenjas Mamma (Tyrs mormor) <3



Runn, Tyrs mamma, Frenjas syster :)









När man inte vill ha på sig grimma vid hagbyte, kan man alltid backa baklänges under sin mamma .. ;)



Jag älskar den här bilden! :D Ska skriva ut den och rama in :)

Ladies and Gentlemen -
TYR! :D

Nu ska jag ut och släppa ut Sylvin, mocka, släppa in Fönix och Frenja sen är det off to work! :) Ha en bra dag alla!!

//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0