hjälp mig tack! :)

Ska bara snabbt berätta att jag fick på bästaste Sylvin sadeln idag och sen gick vi en promenad på 3km. :) Har även varit nere på Vrk och ridit en stor häst på 175 :) han var
P I G G!!

NU till saken ;) Jag ska köpa ett par nya stövlar, och har jätte svårt att hitta några lagom höga, eftersom jag har så långa ben. Funderar på två olika modeller så ni får rösta! Eller om ni vet några andra - kom med förslag! :D skulle bli väldigt tacksam! :))

Just nu står det mellan:





Mountain Horse Scs3 "light" ? Den nyare gröna iaf! xD Används f.öv. av Helena Lundbäck.. :)

Eller:



Ett par Pioneer? Används av mååånga, rätt billiga med..

Vad tycker ni!? kom även gärna med förslag tack!! :D

 Nu ska jag snart lägga mig, för imorgan ska vi upp tidigt och visa Frenja! :) önska oss lycka till.. :))

Kramar Felicia (:


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tycker du ska de översta (:

2010-09-25 @ 09:55:42
Postat av: eleine

Mountain horse, de är underbara att rida med :)

2010-09-30 @ 10:56:23
URL: http://ellyfabiano.blogg.se/
Postat av: rebecca

jag tycker också de övertsa, men de är väl betydligt mycket billigare?!

2010-10-01 @ 08:02:10
Postat av: Felicia

Rebecca : det kostar ca 3500 :) Men håller nog lite bättre :)

2010-10-01 @ 16:41:51
URL: http://morgondagensryttare.blogg.se/
Postat av: Karro

Jag ska köpa de översta. Testade de undre oxå men de var inte alls lika sköna! Har oxå ganska långa ben o smala så vi fick beställa extra smala men de e grymt sköna! ;D

Tkr du ska ta dem. :)

2010-12-10 @ 22:53:43
URL: http://ponniiebloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0