dagen

Tjo! Idag så skulle jag börjat med att rida Fönix, men när jag kom för att hämta honom så hade inte han samma plan..



Så vi myste bara en stund och sen körde jag ner till Varberg för att rida Conquest istället.
Btw! Igår blev det tillökning i flocken hemma. Gjálp - Frenjas mamma, kom tillbaka.


"Gjalpan" (:

En bild på Frenja med.


Med Questen då så red vi (jag och två klasskompisar) till Hamrekulle - fälttävlans banan. Vi hoppade inget, men trimmade på de stora ytorna. Härligt t-shirt väder, strålande sol, glada hästar och glada ryttare - underbart var det! :D Eftersom han har skrittat två dagar i rad med lite trav så blev han verkligen jätteglad när han fick sträcka ut på gräset. Vilken känsla! ^^ Vi red ändå rätt så kravlöst och klättrade lite med.


Jag och Conquest idag! (:

Sen vände jag hemåt, med ett stopp på MC och köpte en choklad milkshake. ;)

Har precis kommit in efter att ha ridit Fönix, gett hästarna vatten och kvällsmat. Fönix var lite mer med på noterna när jag kom för att hämta honom för andra gången idag och det blev en skrittrunda i skogen på ca 40min.




Fönix idag.

Det var nog allt för idag - Glad Påsk! :D //Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0