dagen i bilder :)

Idag har jag hunnit med mycket! Bland annat att ta bilder. ;)) Så ni får min dag i bilder.


Red Conquest <3

Fina hästen :)




fr.v Moa på Greco, jag på Conquest och Emelie på Diamond Zoega in action.



Söt kille! <3

Sen så bar det vidare mot Sylvin! :D


Bråkig kille som inte ville stå stilla på gången. Men ack så söt :P Observera skorna!! ;)

Ute på promenad i det fina vädret! :)

Han har äntligen fått matchande bakskydd till sina framskydd! :D


När vi skulle gå hem igen så kom det en bokbuss! Först så hade den en hemsk tuta, typ glassbilen - fast längre och värre. Sen så parkerar den precis där vi ska gå över vägen till stallet! Och ett sto med föl springer på andra sidan och skriker och har sig, inte alls jättekul med Sylvin då. -.- Aldrig mer promenad på den vägen en måndag eftermiddag...



Är det en giraff jag är ute och går med? O.o


Smaskens med betfor <3

Godnatt prinsen <33

Det var väl i stort sett mitt hästande för dagen. :)
//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0