dagen

Självklart vill jag börja med att säga att föregående inlägg var ju klart ett 1april skämt. ;) Visst ska jag tävla nästa helg, men såklart inte på Sylvin, utan på Conquest! :)
Däremot har det hänt lite grejer denna vecka! Sylvin har fått skor!! Och får nu gå ut igen. :D:D Gissa vem som har en glad häst?! Så nu är det bara till att börja arbeta med han igen.
När han skulle skos så ville han inte riktigt stå stilla, men som tur är har vi ju en super hovslagare - Kjell Reimers. Så när den sista skon skulle på så stod han som ett lamm. :)
Idag har jag jobbat sen så var jag bara borta och släppte ut hästarna i paddock resp. rasthage. Mockade och la fram kvällsmat.
Ni får hålla tillgodo med detta så länge. <3 //Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0