Plönninges anläggning

Tänkte bara snabbt utvärdera plönninges anläggning och tävlingar. Mest iom. att Harplinge tävlingen till helgen ligger på Plönninges anläggning.
Jag var ju som sagt här den 20/3-11 och hoppade lokal. Först när vi kom, typ 10 min innan första start, så var parkeringen redan överfull! Så vi fick parkera precis jämter ridhuset.... i en enorm ler/vatten pöl. :(
Sen tycker jag inte att det är smidigt när det är en bit att gå från framhoppningen till tävlingsbanan. Och innan man fick hoppa fram (typ 6-7 st inne och hoppar samtidigt, men litet ridhus!) så fanns det inte något riktigt ställe där man kunde värma upp. Sen ska vi inte tala om inne på framhoppningen! -.- Usch och fy.. Alla red som galningar och hade ingen respekt eller kolla på andra för 5öre..
Det var minuset för tävlingen

Sen till det bra då, för annars hade jag ju inte åkt tillbaka. :)
Det är väldigt bra underlag - sand och spån, samma som vi har på Vrk. Fina hinder! Och jätte roliga banor, tekniska så man måste tänka lite. Jag är sån att om det är för lätt så tapar jag fokus.. :/
Lite servering hade de väl men åt inte mycket där så kan inte uttala mig.
Plus då.. Tycker väl överlag att underlaget, banorna och hindrerna är huvudsaken så det är därför jag åker dit igen. Men nu vet jag ju inte hur det blir denna gången eftersom det faktist är Harplinge som håller i tävlingen.
//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0