så härligt med sol!

Nu har jag ridit, blev en skogstur (såklart) barbacka! (: Vi red på en jättefin väg som jag inte har ridit på än i år. Tror det var förra året som jag hittade den vägen. Det är en gräsväg mitt inne i skogen och så går det en stenmur längs med i några 100m. Jättefint, oftast soligt och bra att galoppera på, även om vi bara skrittade idag, ;)



Fönix fick årets andra bad. (: När jag stog och duschade honom så gick det förbi 5 små påskkärringar. De stannade och glodde innan de gick vidare. Inga hästfan kanske? Men det var ändå lite tur för mamma var inte hemma och jag vet inte om vi har något godis! xD Haha..



Nybadad Fönix måste ju såklart rulla sig... suck! :P



Idag var det även dax att leta upp flughuvorna igen, så nu är hagen full med ufon!



Fönix rullar sig ännu lite till. :P


Frenja bus höll mig sällskap när jag fyllde på vattnet. (:


Frenja

Sen när jag skulle gå in så hittade jag en utslagen katt i skuggan. ;) Som just nu ligger och sover i soffan jämter mig.

Leo

//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0