Fullt ös..

Red ut med mamma innan, super mysigt. När vi ändå var ute så tyckte mamma att vi kunde förena nytta med nöje! ;) Vi tog med oss påsar ut och plockade kantareller! Väldigt smidigt när man ändå var ute, och extra träning blev det ju med iom. allt på och av hoppande! Självklart var det ju så att när man precis suttit upp så såg man några till jättestora svampar. Måste erkänna att lite lagom skakis i benen var jag de sista gångerna jag böjde mig ner efter en svamp, och ännu värre var det att hoppa upp för 25e gången!

Här kommer en bildbomb:



Ser ni påsen??? ;)

Att ha hästarna hemma istället för på ett stort stall är jätteskönt, särskilt eftersom man kan ge sig ut och rida i vanliga leggings och skrikrosa strumpor, älgarna bryr sig inte! :)

Hemma fick det bli lite ponnyridning för syskonen.



söta Fönix!

När jag släppte ut Rún i hagen passade jag på att tränsa Frenja, 4e gången och hon var precis lika duktig som alltid. Gapar direkt. Redig tjej! <3


Mor och dotter, Gjálp och Rún <33

Ha det bäst! //Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0