Malmö City Horse Show

Hej igen! Det blev visst lite häst show för mig iallafall! Först låg vi på stranden och sedan gick vi över kullen och vips så landade man på terrängbanan. Hur smidigt som helst!
Ett stort + till MCHS är att det är fritt inträde överallt, jättebra! Ett stort - var "mässan". Hittade ingenting tyvärr, stog och höll i ett vitt Schockemöhle schabrak för bara 280:-, men näää... Sen en Animo tävlingskjorta för 400:-, var slut i min storlek... :(

Annars, banorna och alla hinder var jättefint! Riktigt trevligt överlag. Och eftersom man fick vara överallt såg man många "kändisar". ;) Som tex. Viktoria Carlerbäck, Hannes Melin mm.


Hoppbanan

En liiiiiiten del av terrängbanan, som var enorm!!

Den här hade jag ju inte fått över någon av mina hästar över!

Läskig!! Riktigt hög och riktigt djup.

Peder Fredricson på en unghäst E. Cardento - Arram, Sylvin var E. Columbus - Arram. Kul!

Peder



Malmö får nog EM 2013, då ska jag verkligen dit! :D
Riktigt härlig stämning och fina banor.

//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0