Shopping

Det blev ju ingen shopping på Malmö horse show, pch jag behövde verkligen ett par nya shaps så jag och mamma drog iväg till Kungsbacka.
Hittade jag några shaps då? Nepp. :( Men fick köpt väldigt mycket annat!


Och ett svart sadelöverdrag i fleece.

Jag hade bestämt mig för att jag skulle ha ett par Kingsland ridbyxor när mamma hittade dessa andra. Ett par Euro-Star, hur sköna som helst!! Kingsland släng dig i väggen, typ. Tyvärr var de rätt mycket dyrare än Kingsland byxorna, men som sagt hur sköna som helst, och skit snygga! Sen så betalde mamma med.. ;)


Helskodda, stilrena och lagom utsmyckning.

Sen ser de ut såhär ner till, ingen kadborre som skaver, utan mer som en strumpa, jätteskönt.

Vita Roeckl handskar till tävling eftersom Conquest slet sönder mina andra efter andra användningen...
Och tre pack kingsland strumpor, också till tävling eftersom det är samma färg på min tävlingsskjorta.

Ska köpa ett par vita Euro-Star ridbyxor med, eftersom jag behöver ett par, och som sagt för att de är den skönaste jag har haft på mig! :D Garanti fick vi på dem med. 

Riktigt bra dag!

//Felicia 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0