Bildbomb gårdagen

Var nere och skrittade den lilla leriga igår igen. Tog massa bilder (som hade varit väldigt mycket finare om jag borstat först..) medans han åt lite lunch - innan vi red.



Stendöv var han idag med så jag fick snällt traska igenom hela hagen för att hämta honom...<3







Tack Linda för hjälpen<3

Skrittade 25-30min och han kändes så fräsch! Hade planerat att skritta han idag och fredag med men ser ut som jag får lägga ridandet på is ett tag igen.. Fick sån obeskrlivlig smärta i nacken igår igen. Vet inte vad jag ska ta mig till!? Har fått några förslag om framtiden, men det är sånna som jag inte ens vill överväga. Jag vill bli bra nu!! För det enda jag vill är att rida och träna igen.. :(

Tillsvidare//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0