Gott nytt år!!

Hoppas jag iaf. 2011 har varit de värst året hittils! Under 3 månader dog 3st jag älskade och nu har jag skadat mig ordentligt!

Det bästa med 2011 måste vara alla framgångar i ridningen, Turkiet och alla nya mäniskor jag har träffat. Sen mina vänner såklart!! <3

Jag hoppas verkligen att 2012 ska bli en vändning, för det ska mycket till om de ska bli värre än detta året!


Bild från julafton

Så nu ska jag äta trerätters med familjen och sen iväg och fira in det nya året med vänner. Första festen utan alkohol kanske?? Pga. smärtstillande..

Men nu hoppas jag att alla får en jättetrevlig kväll och så hörs vi nästa år!!
Pussar och kramar //Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0