översikt

Igår fick Conquest en påhälsning av kiropraktorn, Jessica Sjöholm. Det behövdes verkligen och han var helt slut efteråt! Knäckning, böjning, dragning, massage och stretchning. Fick även ett häfte med stretchövningar som jag ska göra på frambenen efter ridning. :) Så nu ska han ta det lugnt i ett par dagar, bara gå på promenader.

Och det passar ju bra för jag har själv gått och dragit på mig nackspärr och muskelspänning i ryggen och vänster axel. Så ska gå på painkillers och sjukgymnast! Galet.... Tänker på någon stympad stackare när jag hör ordet sjukgymnast av någon konstig anledning.... :s

Förhoppningsvis är vi båda fit for fight nästa vecka istället! :)
Som pricken över i;t så missar jag Liseberg med skolan idag och Svante Johansson träningen imorgon. Kan det bli bättre??


Innan gårdagens promenad

Efteråt, vi möttes nämligen av en jättehärlig regn/snö skur...


Ni förstår säkert, precis som jag, vad jag lider av? :) haha..

Tillsvidare//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0