prylar...

Har varit lite lagom dryg det senaste på prylfronten men kan ju berätta vad jag har köpt.. sen sist :P



Mark Todd transportskydd. Rekomenderas varmt då de är de första skydden som hållt! :D

En svart racesafe säkerhetsväst. Också en jättebra investering! Tycker jättemycket om den och har den allt som oftast. Och innan hade jag väst enbart på tävling. :)

Orkade inte gå ut och ta en bild, men det är en precis likadan som denna.

En dyón tränsväska till mitt träns. ;)

Så de kan numera resa i stil? :P



Ett par Pessoa sporrar som "rullar". Dessa är lite skarpare än mina vanliga 1,5cm med kula. Men dessa är också snälla eftersom de rullar. Min tränare rekomenderade mig att köpa dessa till hoppningen eftersom hästen har tjurat mot vänsterskänkeln mycket de senaste. Och de har funkat jättebra. OBS. Så brukar jag försöka rida så mycket som möjligt utan sporrar för att få en mjuk och lyhörd häst. Det är viktigt. :)

Tror detta ska vara allt?
//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0