dagen..

Började dagen med att frisera Sylvin! Har ju behövt det i typ en månad, så idag blev det ääääntligen av!
Klippte håret runt hovarna, små lockar hade de blivit. Sen klippte jag även manen typ 4 cm och lite på svansen. Den hästen har så tjock man! Sen blev det en promenad på ett par km och han hade vårkänslor så det stod härliga till! Visade sig från sin sämsta sida överlag, jätte tråkigt. ;(

Sen bar det av till Varberg där jag trimmade med Conquest. Vi gjorde mycket tempoväxlingar, igångsättningar, galoppombyten mm. Jättefin blev han sen! Mamma var även med, första gången hon såg mig rida honom. Och jag har haft han typ ett halvår. :P



Sylvin idag, kan ju inte vara arg på han så länge när han är så söt.. :*
Btw, hans nya träns - ifrån Dyón. Hiss elr Diss?



Söte nr. 2 :)

//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0