. . .

Sitter och väntar på att en kompis ska komma över. Försökte få henne att köra in till Kungsbacka för lite shopping, men det var hon icke sugen på. JAG VILL HA KÖRKORT! :( Har suttit hemma i typ en vecka nu och inte gjort någonting! :(( Håller på att dö av tristess..
Sen så väntar jag på att Slöinge ska öppna sin telefon igen. Ringde ner igår för att höra hur det var med prinsen men då hade de stängt telefonen 16.30 och jag ringde vid 18. Så nu ringde vi på morgonen ist och då satt de ju självklart i personalmöte mellan 13-14! Nu är klockan 14.40 och den är inte på än!? ;( Surt..
Med hästarna har jag inte gjort mycket mer än gett frukost och släppt ut. Ska snart ge dem lunch. Får se om det blir någon ridning idag eller ej.
Jaja nu kom min kompis.. Sooo loong //Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0