Tisdag..

.. står det att det är men hela dagen har kännts som en fruktansvärd måndag! Det har regnat hela dagen och det blir ingen tävling den 19:e och jag som fick fixat chaufför och licens igår kväll. Och när jag red fram til hoppningen idag så pajar dragkedjan till mina Tretorn stövlar?!? Fy fan vilken dag det har varit! Och jag är inte ens hemma än! :o så jag har inte mer än gett mina hästar frukost imorse, socialt värre..

Ska bli så skönt att lägga sig när jag väl kommer hem, när det nu blir? Runt 22 tror jag. Hoppas på en väldigt mycket bättre dag imorgon, fastän mina stövlar inte lär vara hela.. ;( Lite surt ja..


Tagga lov om typ 2 veckor! :) <3
//Felicia

uppdatering! Fönix mår bra nu! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0