Vill ha!

Idag har jag ridit ut en sväng med Fönix i skogen, tränat kondis och gjort maaaaassor av skänkelvikningar, ställningar och tempoväxlingar. Senare utfärdades det en stormvarning - klass 2, så Sylvin blev ståendes.. Stackarn.

Nu har jag iaf. surfat runt lite och hittat massa "vill ha!" måste ju spana in lite till Gbg Horse show. ;)

Vill ha ett Dyon täcke och ett svart swarovski pannband, men något som jag måste ha (måste är ett starkt ord... särskilt eftersom jag redan har en förbygel, men ändå! ;) ) är en förbygel från Antarés - så snygg! 

Spana in----->


Visst är den snygg, finns även i hel läder ist. för resår. Men det är inte allt, man kan även byta ut loggan! Till tex.....


Svenska flaggan! Eller så designar man en egen! Hur snyggt som helst tycker jag. :D

Antarés har även jättecola ridbyxor med lite annorlunda design som jag diggar. Spana in deras grejer, kan kanske bli ett nytt favorit märke?

Juste! Ska snart lägga upp ett träns inlägg. Haha, har ju haft Sylvin i... 7 månader idag! Oj vad tiden gårt fort... Till saken, han har fått ett nytt träns... ;) Gissa märket?^^ Iaf, det är hans tredje träns på 7 månader!! Måste nog vara rekord till och med för mig.

//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0