Göteborg Horse Show!

Som jag läääängtar till Gbg horse show! :)



Någon mer som ska dit? Jag ska dit på fredagen (25.e), Scandinavium är ett måste varje år.



Sen brukar man alltid spendera farligt mycket pengar inne på mässan, för där finns alltid något som man behöver. ;)

Här hittar du alla utställare:
http://catalogue.swefair.se/index.asp?ProjectID=11047&Lang=SE


Kan visa vad jag fick köpt, valt på mässan förra året. :) (tack mamma) ;)




massa påsar <3 :D

Läder gjord, 110cm, dressyr spö med super balans, smala gummi tyglar med täta stroppar, fortfarande mina favoriter! Grimma och inspännings gummi snodd.
    

Pessoa schabrak, Z-ländtäcke i bävernylon (passa fint på Syllebylle!)
   

Vann även en borste ifrån Libresse monter! Haha :)



Har fortfarande inte använt den........ :P



Såg även snyggaste transporten på mässan,
Mustang, i lila camelont (stavning? :s) lack!



En suddig bild på Helena och Madick, synd att hon inte får rida henne mer.. :/

Det är 52 dagar kvar tills det drar igång! 52 dagar för mycket tycker jag. ;)

//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0