tävlingar

Ja nu är det hög tid att få beställt ny licens! Blir en junior licens som täcker de mesta klasser tror jag.
Om allt går enligt planer och det inte blir världens snöstorm eller liknande tills dess så ska jag kanske ner och debutera Regional 1m i Falkenberg den 19/2. :D
 Det var jätte längesedan jag tävlade på riktigt sist känns det som. Jag var tvungen att prova min kavaj igår som bara har hängt och dammat, men å vad rätt det kändes! Haha ;)

Någon mer som kanske ska till Forf den 19.e??
 Meningen är också att om det går bra så kanske det blir en start på hemmaklubben Varbergs Rk den 6/3. Också en regional. :)

   

Vi syns på banorna! ;) //Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0