nattuggla

Hann ju inte skriva om vad jag gjorde igår! :D

Var nere hos en vän i Varberg som jag inte sett sen skolan slutade, himla roligt att ses igen!<3
Vi hälsade på hästarna, åt middag och "catchade up" om vad som hänt sen sist. ;)
Efteråt så red vi ut en långtur på hästarna. Shit pomfrit vad högt det var(167cm över havet)! Hahah, har ju inte suttit på något högre än ca 144cm sen skolan slutade!

Men åååååå vad roligt vi hade och hästen jag red var super trevlig/rolig. En 10årig valack med lite lagom temperament.

Klockan gick suuuper fort och efter att ha snackat mer och sett världens skummaste humla (låång historia...) så var det dags för mig att dra mig hemåt.

Förhoppningsvis finner vi tid att klämma in så hon kan komma hem till mig snart med. :D

Lite bilder


"Nasse" som jag fick låna.

Emma och Marco :)


Emma och hennes andra (tredje?) häst<3

Det var en supermysig dag helt enkelt och jag längtar verkligen tills jag får sitta på stora fina Conquest igen!! :D

Godnatt//Felicia



Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med sypermysig och lite knasig dag haha! :) Lite seg med kommentaren men men vad gör man ;) får verkligen dra mig uppåt nu helst innan skolan börjar igen! :D

2011-08-07 @ 19:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0