regn,regn,regn..

Varför måste det regna när jag är ledig? :( Antar att ingen har något bra svar på det.. Istället så kan jag lysa upp vardagen med några varma, soliga bilder ifrån Turkiet! För er som inte är vän med mig på facebook och kan se typ alla där. :)



ja, den vita paddan på bild är jag.. några timmar efter vi landat...

Fick en kamelont vid namn Bloody Bastard påslängd på mig, mycket underhållande.

Stooora poolen (den går dubbelt så långt åt andra hållet), utsikt ifrån våran balkong.

Jag ligger och flyter på en maddras i lilla poolen, med en bok. Härligt var det!

Afrodites tempel finner ni här.


Våran resturang och hotellet, lilla poolen ligger imellan de två byggnaderna och havet ligger precis där jag står och tar kortet. Perfekt läge! <3

Jag, vid en av alla fantastiska solnedgångar.

massa drinkar hann vi med också!

Ses nästa år underbara Turkiet <3

Sådär, då har vi testat på att ha en reseblogg med.. :P såg inte en enda häst i Turkiet!?
Har även fått mina framkallade foton ifrån undervattens kameran med, ascolla var dem! :D

//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0