Semester

Wow, förra inlägget kom faktist upp! x) Satt på jobbet och var tvungen att testa...

Om 4 timmar (halv 4 på natten/morgonen) drar jag iväg till Landvetter flygplats och drar iväg på semester! Därav ingen uppdatering.. :/ Kommer sakna all därhemma! <3

Red ut på lille Fönix innan, hur mys som helst fastän jag blev biten av 3st blinningar, dragen genom en taggbuske och brännt mig på en nässla! Kommer ju sakna att rida!

Jag och Fönix ligger faktist i hårdtränning just nu inför en ev. grej som jag tänker avslöja när det blir mer aktuellt om det blir av! :) Så nu har jag lämnat över tyglarna (ärligt!) till mamma och hoppas att hon kommer ut på honom medans jag är borta.

En till nyhet är att jag har fått praktikplats till hösten! Hos Anne Persson - A tränare fälttävlan! :D HUR KUL!?

Nej, nu ska jag gå upp och byta resväska och lägga mig de sista 4 timmarna innan jag ska upp!

Puss hej! //Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0