transportskydd

Kom precis hem efter en snabb utflykt. Hade hört om billiga transportskydd och har nu köpt ett par.



De var ju absolut inte det snyggaste jag har sett, men hästen jag tävlar sliter transportskydd som jag vet inte vad... -.-' Personligen hade jag verkligen velat har ett par Pessóa skydd, de är såå snygga! Men mina förra skydd gick sönder efter första åkturen och det kändes i hjärtat och de kostade väl 400kr bara. Hade varit värre med ett par Pessóa för 900.....

Så dessa skydden kostade 99kr!! På rea dock.. De är teddy fodrade och förstärkta vid foten. Strl Full.
Ett bra kap, trots färgen. :)

//Felicia


Kommentarer
Postat av: Anna

Vart köpte du dem?

2012-01-22 @ 12:21:05
URL: http://jumppony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0