Lite dålig uppdat..

Lite dålig uppdatering nu, men det är bara för att jag ville skrivit klart om alla hästar på gården innan jag skrev om något annat.  x) Men så har jag inte orkat ta tag i det riktigt eftersom jag måste ha hjälp med stammen på de tre som är kvar. ;)

Iaf! Så har jag skrittat ut lite det senaste på både Fönix och Rún, inget avancerat alls.

Sen måste jag berätta!! Att jag har vunnit en bloggtävling! :') Gud vad roligt, jag som aldrig vinner?! Så tror jag alla känner, men ändå! Ett schabrak. ;) Visar mer när det har kommit, TACK igen!

På mitt schema idag står barnpassning just nu av två små syskon, jätteavancerat, de sitter framför tvn. ;) Och sen är det jobb 12-21- -.-'

Någon som vet en bra hästrelaterad praktikplats? Akut! Mejla.

Glad midsommar! //Felicia

Kommentarer
Postat av: eleine

Beror på vad du letar efter. Är det mer hoppninginriktat eller klassisk dressyr så vet jag endast Svante Johansson. Annars om du vill lära dig mycket om unghäst hantering, föl, akademisk ridkonst, perelli, hanteringsfrågor, NH etc, så skulle jag rekommendera Stall Haväng i Tvååker.

2011-06-25 @ 12:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0