resultat

Tänkte bara berätta att under min långlediga helg har jag bara massa jobb inbokat, tror knappt jag kommer hinna rida. Sen så åker Conquest på sommarbete idag, skönt för honom att få en välförtjänt paus. Men jag skulle ljuga om jag sa att det inte känns tråkigt. Han är ju så himla fin nu och allt går så bra, så ska han gå och bli tjock och tappa muskler. ;) Men men..

I onsdags så kom vårat lag tvåa med 4 fel - och dem var mina. Jag la han alldeles för snävt i omhoppningen till en oxer så han rev i princip för att han ens hoppade. Tänka att han hoppade ändå! Allt guld i världen till den hästen. Dåligt samvete ifrån min sida är en underdrift. :/

I förklassen gick allt kanon och vi kom 2a där med!! :D
Hihi, jag trillade av på framridningen till 1m, för han hoppade av typ 3-4 m innan en oxer! Så jag kom ur balans och hamnade på sidan, men sen vill jag inte gärna flyga av, allra minst ifrån 172cms höjd, så jag knep mig fast. Men när Conquest känner att man är ur balans så hjälper han mer än gärna till, och bockar oavbrutet. Tror det är hans sadeltvång som spökar (eller vet att det är så). Och precis när några säger "shit vilken balans ungen har!" Så dimper jag i backen. x)

Här kommer lite bilder ifrån dagen, Tagna av Sofia och Agata i 3an.















Han är så hilma ärlig! Och fin <3
Tack för alla leenden du gett mig ;) Ses om några veckor!

//Felicia




Kommentarer
Postat av: Rebecka Heijman

ny väst?

<3

fina bilder

ses

2011-06-04 @ 11:22:01
URL: http://korsningsponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0